Du är på andra sidan,...

Du kommer aldrig mer tillbaka
och ingen vet vart du gått
så gärna skulle jag viljat resa
dit du farit , om jag förmått
att ge dig nånting på vägen
hålla din hand
säga ditt namn
visa dig vart du ska gå
där på andra sidan
dit jag inte kan gå
 
när du går där på saliga ängar
för de är saliga de vill ja tro
kan du höra mig då när jag sjunger
där du vilar i sörglöst bo
jag vill ge dig nånting på vägen
hålla din hand
säga ditt namn
och visa dig vart du ska gå
där på andra sidan
dit jag inte kan gå
 
 
Hjälp mig
Förlåt mig
Ta mig i din famn
Din saknad är min
Min att bära
Här på andra sidan

2013-01-25 | 21:36:39 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback