I snöblandat regn..

allting slocknar allt är tyst
över de vita gatorna snön har kysst
i vinternatten stjärnorna glittrar
för oss som går in i natten utan att hitta tillbaka
för alla där ute som väntar
 
Alla sover nu, alla utom jag
vi har inte haft någon tur,.
skyarna faller, på gammal som ung
och vi söker något att hålla oss i
så gå inte förbi
 
vi står på gränsen
mot något från en helt annan tid
innanför våra murar, ingen är fri
jag vill ge skydd, där inget farligt eller hotfullt kan nå
 
nånstans där ute, en bit längre fram
finns tiden för varmare land
du vet vad jag vill
så jag ska inte gå förbi
 
 

2012-12-18 | 21:00:00 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback