Im not done with yesterday yet,...

 
 
Kl är snart halv tre på natten och jag kan inte förmå mig att sova.
För somnar jag så kommer morgondagen, och de skrämmer skiten ur mig.
Jag vet att jag inte har nått val imorgon, jag måste gå dit.
men ja kommer dra ut på dom här få timmarna jag har innan de är dags.
När morgonen kommer måste jag kliva upp,
Försöka va vuxen,
Ta mitt jävla ansvar och svälja skiten.
 
Varför kan jag inte bara få stanna tiden, bara för en liten stund.
Få andas ut, för en sekund inte känna den påträngande skrikande paniken som fyller mitt inre.
 
Det är nu min hjärna går i full motion,.
Allting snurrar och jag vill bara stå still.
 
 
 
 
-What I want?
I want someone to stand still with,.
do you wanna stand still with me?
 
 
 
 
 
 

2012-10-01 | 02:39:09 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback