in a world on your own..

..Så har du alltid sjukhuspersonalen
- som idag agerade väckarklocka åt en extremt övertrött, förvirrad och panikslagen Kajsa.
 
Fick beskrivningen att hon trodde hon pratade med ett barn som inte visste att den svarat i telefonen,..
de kändes bra att säga de va jag,..Lätt yrvaken bara
 
men man ska inte klaga, ja menar har gjort en pojke/man? generad idag!
mission completed!
 
hur jag lyckades?
jo under strålningsbehandlingen ska man, jag, vara utan tröja och bh eftersom jag strålas i de området.
idag hade de en läkarkandidat där. Jag bryr mig inte, och de ska väll vänja sig nån gång.
Men jag tror inte att han var beredd på att en 21 åring skulle traska in där, inte när den personen innan var en 50-60 årig man i sina så kallade bästa år.
Han tittade ner i golvet hela tiden tills någon ropade på han och små sprang ut där ifrån.
 
om jag nu tänker på de så kan jag även ha äcklat han,... men de e ett alternativ jag inte tycker låter lika roande
så ja säger att jan vart generad!
 

2012-10-10 | 00:17:51 | Allmänt | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» frida

HAHAHAHAHA! läkarstudenter ska som sagt lära sig nån gång. Made my day (och säkert hans också)

2012-10-10 // 00:20:27
» Kalle

Good job :)

2012-10-10 // 02:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback