Something Beautiful

 
Hey now, this is my desire
Consume me like a fire, 'cause I just want something beautiful
To touch me, I know that I'm in reach
'Cause I am down on my knees.
I'm waiting for something beautiful
 
 

Idag träffade jag igen de två vackra människorna.

Ida och Jessica
 
 
Två änglar som har hjälpt mig igenom de här så mycket.
Jag tror inte att de förstår hur mycket de betyder!
 
De har hjälpt mig att ge mig mitt hår tillbaka.
ja, okej, visst -  de e bara hår. de växer ut
I know
Men

Ingen kan egentligen förstå hur de känns när man tappar skiten.
När man vaknar på morgonen och kudden är täckt
I duschen när håret rinner av en med vattnet.
Hur obrydd jag än är, för de är ändå bara hår.
Men
Man vill vara fin, jag vill vara jag!
 
Det finns inte ord för hur tacksam jag är för att de hälper mig få
De stunderna då jag vill vara fin
De stunderna jag inte vill förklara att de e cancer
De stunderna jag inte orkar se sjuk ut
De stunderna jag bara vill låssas att allt är som förut...
 
 
 
 
 
Just nu håller rapunzel på med att jobba fram peruker, och jag får vara en del av de.
Tack Underbara fantastiska ni!
Thats something beautiful!
 

2012-10-03 | 23:45:33 | Allmänt | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback